niedziela, 30 grudnia 2012

Macie.!..

Tak serio...To ja jeszcze moich fotek nie wystawiałam...:D
Nie pytajcie dlaczego...???...:P Och...Ta ja...:)
cała pogubiona.!...:D. Hallo...! Może
Kotsie mi pomogą znaleźć moje kawałki...???
Jak tak...To niech piszą...:D
Wiecie jutro ten sławny "SYLWESTER"....
Nie powiem, ze nie lubię się bawić...albo imprezować lubię...:D
No Nowy Rok tez lubię...:*
A teraz RATUNKU..!!! Muszę napisć pracę z POLAKA....:P
<Zniechęcenie.?...>
Oj TAK...:D
To może jakiś kawał co.???....??...:P
Tak.!!!...:).....:
 .........................<3
Pani do Jasia:
- Jasiu... Znasz Mickiewicza, Sienkiewicza i Makuszyńskiego?
- A czy Pani zna Łysego, Grubego lub Zenka?
- Nie...
- To co mnie Pani straszy swoją bandą?
....Ok ...    To teraz ja...:D Proszę bardzo...<3
Pa pa ...<3....-Buźka...:D 

2 komentarze: