poniedziałek, 25 lutego 2013

.........

Każdy umie krytykować innych, ale niech chociaż raz spojrzy na siebie .!

Nikt z nas nie jest ideałem i nigdy nim nie będzie....!
Więc ...(...) Przestańmy oceniać innych.!

No hejhejjj <3
Jestem chora, siedzę w domu, praktycznie ciagle leże, ponieważ głowa nie daje mi odpoczynku.!
Boli, boli, aż do znudzenia.!
Niestety dziś zdjęć nie będzie, wyglądam tak masakrycznie, iż na pewno nie chcielibyście mnie zobaczyć i nawet nie mam siły na zdjęcia.;)
Może jutro zrobię jakieś zdjęcia, lecz nie obiecuję .;)
Tak moge to nazwać, ze mam trzeci tydzień FERII ;D
Cieszę się , ponieważ MY chodzimy do szkoły tylko dwa dni,a przez trzy dni mamy rekolekcję, więc (...)
Będę miała mało do odrobienia !

Teraz chcę podziękować wszystkim osobą, które mnie obserwują ;*******
I oczywiście czytaja i komentują, bardzo dużo dla mnie to znaczy.! 
Kocham Was <333 

I tu parę takich pozytywnych zdjęć.:D 



Kocham.<3 Paa- Buźka :D

12 komentarzy:

  1. Też Cię kochamy + zdrowiej szybko! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne! też już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na rekolekcje haha :P Fajne foty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe a mnie jak na zlosc pboli zaladek;p
    przez te zdjecia chce jescze bardziej/szybciej wiosny;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdrowia! W wolnej chwili zapraszam do siebie! (wystarczy, że klikniesz na profil)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy niech najpierw spojrzy na siebie, na swoje wady, żeby później mógł wytykać różne rzeczy innym osobom...
    Dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bym już chciała wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że niedługo będzie taka pogoda jak na zdjęciach : )

    OdpowiedzUsuń
  10. na początku życzę szybkiego powrotu do formy i pogodnego weekendu !
    otoz to, ludziom wygodniej dostrzec błędy swoich bliźnich niz swoje ^^
    PS. również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń