poniedziałek, 14 stycznia 2013

No i po Weekendzie.!

No i po Weekendzie..:'(..
Ale przeżyjemy te pięć dni..Damy radę.??
Damy.!..:D A jak.!..:D Każda chwila w życiu  jest piekna..:D
Tylko trzeba ją docenić..!..:D
Dziś w szkole...Jak bym tylko mogła poszłabym spać..:D
Niestety, nie można..:D  No, ale jak chcecie..To można w Wc..Tylko jak Was przyłapią..:D
To będą róznie dziwne pytania..:D
Od paru dni w ogóle nie mogę spać..:( Nwm dlaczego..:)
Po prostu...Nie chce mi się..:D Dziś o 1 lub 2 w nocy zasnęłam..Masakra.!..:(
Myśle, ze tak teraz nie będzie..!..:D Bo ma trochę dużo spr..W szkole...;(
No dobra...;) 
A jak u mnie.????
A no leci., jak u zwykłej nastolatki..:D Już dawno nie przydarzyło mi się nic dziwnego.!
Dziwne.!..:D
No dobra..A kto chce piątku.!??? Ja, czy tylko ja.!.???
Pa pa..<3-Buźka..:D





9 komentarzy:

  1. ja w piątek mam konkurs w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  2. piątek, piąteczek, piątunio ! ♥
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam ferie <3


    Zapraszam do mnie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja też chcę piątek !
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam ferie :D
    Ładnie tutaj :)
    Może obserwujemy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko blog :3 zapraszam:http://wero-vera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja się podpisuje pod petycją;-) tez chcę piątek!
    Pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń