środa, 16 stycznia 2013

The Secret...!

He he...:D Nie mówiłam Wam wtedy Pa pa..:D Bo chciałam jeszcze jedn post zamieścić..:D 
A ten post to mianowicie będzie TOP LISTA MOICH 10 SEKRETÓW...:D 
HeH...:D Może Wam się spodobają..:D A może ....nie.!..:'(
Nikt tego nie wie...!..:D No dobra to do setna..!..:D
Moje 10 sekretów..:D
1.Kocham pisać buźki..<3..:D ..:P :D ..:*...:*D 
<Chyba to zauważyliście..:D ..?...>
2.Niektórzy myślą, że mam zwariowane pomysły...:D 
<Może nie wnikajmy.!..:D  Ale trochę racji mają...:D .>
3.Uwielbiam wszystko co się kończy Happy Endem..:D
<Wszystko....:D Np..Filmy..Książki..Historie z życia wzięte..>
4.Bardzo pokochałam film.."Blue Lagoon.."
<Polecam...:D Oczywiście kończy się Happy Endem..:D ..>
5.Uwielbiam zamknąć się w pokoju..I zacząć tańczyć i śpiewać..:D 
 <Pogodziłam się z tym, że fałszuję..:D ..>
6.Zazwyczaj robię coś impulsywnie..:D
<Często mi sie to zdarza.....:D ..>
7.Bardzo lubię <jeszcze.!..:D.>  oglądać....Disney Channel.!...Nickolodeon..:D 
<Ale mniejsza z tym..>
8.Uwielbiam...Wszędzie wieszać moje zdjęcia z dzieciństwa..!..<3...<3
<Są i na półkach i na szafkach..<3..>
9.Gdy byłam mała..Zbierałam....karteczki...do segregatora...<3
<Nadal mam je w domu, gdzieś se tam leżą..:D..>
10.Nie tylko piszę blog, ale takze własny pamietnik...:D
<Piszę w nim wszystko..<3..>

Ahaha..:D To moje takie, takie Sekreciki..<3
Tak, tak..."The Secret."..<3
Pa pa..<3- Buźka..:D ..<3

 

5 komentarzy:

  1. super post ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, mozemy poobserwować, ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie fajnie. ;) Nominuję Cię do Liebster Award. :) Więcej jutro wieczorkiem u mnie na blogu. ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe,każdy ma swoje sekrety, twoje w porównaniu do moich to pestka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł na post :)

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń